Usein kysytyt kysymykset

  • Mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen hyvinvointi?

    Kokonaisvaltainen hyvinvointi koostuu neljästä arjen peruselementistä, joita ovat ravinto, liikunta, uni sekä henkinen hyvinvointi. Terveellistä ravintoa voidaan täydentää vielä oikeilla luontaistuotteilla

  • Mitä Colostrum on?

    Colostrum on luonnon vanhin resepti. Colostrum on ainut tuote, missä on ternimaidon kaikki ainesosat täysimääräisenä saatavilla. Siinä on kaikki proteiinit ja 18 aminohappoa. Laktoferriini-proteiini on pääroolissa.

  • Ovatko Colostrum ja ternimaito sama asia?

    Colostrum tunnetaan myös ternimaitona, joka on yksi vanhimmista ja erikoisimmista lisäravinteista, joka luonnostamme löytyy.

  • Voiko Colostrum-tuotteita käyttää lapsille ja lemmikeille?

    Colostrum-tuotteemme sopivat koko perheelle. Katso tarkemmat annosteluohjeet tuotteista.

  • Missä Finn-Col tuotteet valmistetaan?

    Valmistuttaja Finn-Col on suomalainen perheyritys. Colostrum kapseli ja jauhe valmistetaan Ruotsin lääketehtaassa, jossa tuotantolinjat puhdistetaan täysin ennen jokaista Colostrum tuotannon aloittamista. Voide ja hoitoshampoo valmistetaan ja pakataan Suomessa. Energiajuoma valmistetaan ja pakataan EU:ssa. 

  • Sopivatko tuotteenne herkkäihoisille?

    Laktoferriini-ihovoide ja Kleopatra hoitoshampoo sopivat myös herkkäihoisille.

  • Käytättekö tuotteissanne parabeeneja?

    Emme käytä tuotteissamme parabeeneja. Kaikki tuotteemme on valmistettu parabeenittomina.

  • Testataanko tuotteita eläinkokeilla?

    Tuotteitamme ei ole testattu eikä testata eläinkokeilla.

  • Olen alle 18-vuotias ja haluaisin tilata teiltä tuotteita, käykö se?

    Tuotteidemme tilaaminen edellyttää vähintään 18 vuoden ikää. Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.

  • Mihin otan yhteyttä, jos minulla on jotain kysyttävää tilaukseen tai laskutukseen liittyen?

    Tilaukseen tai laskutukseen liittyvissä kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 010 239 4567 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@w2w.fi.

  • Mihin olen yhteydessä reklamaatioon liittyvissä asioissa?

    Reklamaatiot virheellisistä tuotteista tai palveluista voitte tehdä asiakaspalvelunumeroomme 010 239 4567. Kuvailkaa virhe tarkasti ja kertokaa, mitä toivotte.

  • Onko tuotteilla palautusoikeutta?

    Kuluttajansuojalain mukaisesti voitte purkaa kaupan 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautettujen tuotteiden pitää olla avaamattomia.

  • Mihin tarkoitukseen yhteystietojani käytetään?

    Yhteystietoja voidaan käyttää Daikon Oy:n, w2w:n ja sen yhteistyökumppaneiden suoramarkkinointiin henkilötietolain mukaisesti. Yrityksen rekisteriseloste on nähtävissä kokonaisuudessaan www.w2w.fi