Onko sinulla tili?
Kirjaudu sisään, jotta voit maksaa kassalla nopeammin.
Ladataan...
Kun tilauksesi on kirjautunut meille, saat vahvistusviestin sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilaajatiedoissasi.
Sinulla on käytössäsi seuraavat maksuvaihtoehdot:
Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, niin siellä on käytössä Paytrail, jossa voit valita maksuksi mobiilimaksun, verkkopankim, maksukortin tai laskun/osamaksun.
Kun teet tilauksen puhelimitse asiakaspalvelunumerostamme 010 239 4567 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@w2w.fi, niin lähetämme sinulle laskun.
Perintätoimisto hoitaa w2w:n maksumuistutukset. Maksumuistutuksesta veloitetaan 5 euroa. Perimme lainmukaista viivästyskorkoa maksamattomasta tilauksesta.
Puhelinmyynnin tai asiakaspalvelun kautta tehdyt tilaukset toimitetaan lähimpään postin noutopisteeseen, jolloin on mahdollista maksaa noutaessa tilaus postiennakkona.
Toimitamme tilauksesi nopeasti. Pakettisi on perillä 2-4 arkipäivän kuluessa.
Nouda pakettisi omasta Postista (Postipaketti). Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun pakettisi on noudettavissa Postista.
Jos teet monta tilausta samaan osoitteeseen muutaman päivän sisällä, pidätämme oikeuden yhdistää tilaamasi tuotteet samaan pakettiin.
w2w:llä on täysi tuotetakuu. Voit vaihtaa viallisen tuotteesi uuteen, virheettömään tuotteeseen.
Asiakaspalautus 615778Daikon Oy, w2wBeckerintie 100410 Helsinki
Tilausta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariita-lautakunnan ratkaistavaksi. Tällaisessa tilanteessa ota ensin yhteyttä Maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.
w2w kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii aina suojaamaan henkilötietosi parhaalla mahdollisella tavalla. Pyrimme kaikessa toiminnassamme varmistamaan, että henkilötietojasi käsitellään varmimmalla mahdollisella tavalla. Voit tutustua tietosuojaselosteeseemme täällä.